ZAPYTANIE OFERTOWE

  1. Zamawiający:

Stowarzyszenie „Na Rzecz Rozwoju Miasta i Gminy Debrzno”
ul. Ogrodowa 26, 77-310 Debrzno

NIP: 843-142-18-22

REGON: 770967898

Strona www: https://www.stowdeb.pl

Telefon: 59 83 35 750

 

            Osoba do kontaktów w sprawie zamówienia:

Aleksandra Szadziewicz

tel. (52) 833-57-50,

a.szadziewicz@stowdeb.pl

 

 TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

 Zapytanie ofertowe dotyczące wyboru wykonawcy prowadzone jest

  1. z zastosowaniem zasady konkurencyjności dla zamówienia realizowanego w ramach projektu „Daj się zaktywizować po 30-stce!” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
  2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-202
  3. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

 

  • OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług trenera pracy na terenie powiatu chojnickiego, człuchowskiego i kościerskiego dla osób z niepełnosprawnościami, Uczestników/ Uczestniczek projektu „Daj się zaktywizować po 30-stce!” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
  1. Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień:

            kod CPV 85312320-8 usługi doradztwa,
kod CPV 79634000-7 usługi kierowania karierą

  1. Szczegółowy opis przedmiotu:

Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług trenera pracy dla osób z niepełnosprawnościami na terenie powiatów człuchowskiego, chojnickiego i kościerskiego, w formie indywidualnego wsparcia:

  • realizacja indywidualnego wsparcia dla 3 Uczestników/Uczestniczek z niepełnosprawnościami z powiatu Chojnickiego
  • realizacja indywidualnego wsparcia dla 3 Uczestników/Uczestniczek  z niepełnosprawnościami z powiatu Człuchowskiego
  • realizacja indywidualnego wsparcia dla 3 Uczestników/Uczestniczek z niepełnosprawnościam z powiatu Kościerskiego
  • Łącznie będzie to 375 godz. wsparcia po 125 h/mc.

 

  • termin realizacji: grudzień 2017 – luty 2018r.
  • zakres wsparcia:
  • przedstawienie uczestnikowi/uczestniczce ofert pracy,
  • analiza sytuacji na lokalnym rynku pracy
  • ułatwienie pierwszego kontaktu z potencjalnym pracodawcą,
  • dostosowanie oferty pracy do kwalifikacji zawodowych,
  • udostepnienie pracodawcą poszukującym pracowników danych uczestników projektu w zakresie umożliwiającym wstępną ocenę pod kątem zatrudnienia,
  • motywowanie do pracy w okresie poszukiwania zatrudnienia osób z niepenosprawnościami
  • monitoring działań podejmowanych przez Uczestnika/Uczestniczkę związanych z

ich sytuacją na rynku pracy

 

  • ponadto, w ramach usługi Wykonawca, będzie zobowiązany:

 

  • prowadzić dokumentację z realizowanego wsparcia, zawierającą m.in.: listy obecności, karty doradcze,
  • przekazywać niezwłocznie informacje o każdym Uczestniku/ Uczestniczce, który/ a opuszcza spotkania lub posiada innego rodzaju zaległości,
  • przekazać w terminie 7 dni od zakończenia wszystkich zajęć dokumenty potwierdzające ich odbycie,
  • przestrzegać zasad dotyczących promocji, tj. umieszczać na wszystkich dokumentach związanych z realizowanym wsparciem odpowiednie oznakowanie zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach RPO WP na lata 2014-2020
  • przestrzegać zasad niedyskryminacji oraz równości szans kobiet i mężczyzn
    i dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.
  1. Termin realizacji usługi:
    1. Realizacja usług rozpocznie się nie wcześniej niż od grudnia
      i zakończy nie później niż w lutym 2018 r.
    2. Wykonawca będzie wykonywał usługę zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego i Wykonawcę harmonogramem prac.
    3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminów realizacji wsparcia określonych w pkt. 3.
  1. Warunki płatności:
  1. wynagrodzenie płatne będzie po wykonaniu usługi w terminie 14 dni od dnia prawidłowo sporządzonej i złożonej faktury/ rachunku,
  2. podstawą wystawienia faktury/rachunku będzie przyjęcie usługi przez Zamawiającego, potwierdzone w protokole odbioru sporządzonym przez Wykonawcę.
  1. Miejsce realizacji usługi: usługa będzie realizowana na terenie powiatu chojnickiego, człuchowskiego i kościerskiego, w miejscu wskazanym przez Zmawiającego.
  1. Odbiorcy usług: osoby po 30 roku życia, pozostające bez pracy i znajdujące się w najtrudniejszej sytuacji na rynku pracy, tj.: osoby po 50 roku życia, osoby niepełnosprawne, osoby długotrwale bezrobotne, osoby o niskich kwalifikacjach oraz kobiety.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU – WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY:
  2. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty/osoby powiązane kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
    1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
    2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
    3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
    4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa
      lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia
      lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  3. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia łącznie następujące warunki udziału tj.:
    1. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie:

                Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeśli wykaże minimum 2 usługi wykonane należycie, świadczone na rzecz osób z niepełnosprawnościami:

  • z zakresu doradztwa zawodowego, lub
  • z zakresu job coachingu lub coachingu kariery, lub
  • z zakresu pośrednictwa pracy lub pozyskiwania pracowników.
  • Posiada do najmniej średnie wykształcenie i podstawową wiedzę w zakresie przepisów prawa pracy i zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami
  • posiada co najmniej roczne doświadczenie zawodowe, w tym doświadczenie w formie wolontariatu
  • posiada co najmniej 3-miesięczne doświadczenie w bezpośredniej pracy z osobami z niepełnosprawnościami lub przeszła szkolenie w zakresie zatrudnienia wspomaganego
  1. posiada zdolność ekonomiczną i finansową:

Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie.

  1. dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia:

Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie.

  1. dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia:
    Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykaże, że:

    • dysponuje jedną osobą spełniającą łącznie poniższe warunki, tj. posiadającą co najmniej:
      • wyższe wykształcenie,
      • 300 godzin z zakresu indywidualnego i/lub grupowego doradztwa zawodowego, aktywnego poszukiwania pracy, job coachingu, coachingu kariery, dla grupy osób pozostających bez zatrudnienia, lub
      • dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku doradcy zawodowego lub doradcy personalnego, pośrednika pracy, Job-coach’a lub coach’a kariery, mediatora pracy w publicznych służbach zatrudnienia, agencjach zatrudnienia, agencjach doradztwa personalnego lub innych podmiotach o podobnym zakresie działania,
    • wskazana osoba, nie jest zatrudniona jednocześnie w instytucji uczestniczącej w realizacji RPO WP na podstawie stosunku pracy, chyba że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie, a łączne zaangażowanie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zmówienia nie przekroczy 276 godzin miesięcznie.

 

  1. W celu wykazania:
    1. braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt. 1, Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik nr 2.
    2. spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt. 2 Wykonawca składa:
      • oświadczenie, zawarte w Załączniku nr 1 ,
      • wykaz doświadczenia wraz z referencjami, wzór wykazu stanowi załącznik nr 3,
      • wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z informacją o ich kwalifikacjach i doświadczeniu, wzór wykazu stanowi załącznik nr 4.
    3. W toku badania ofert Zamawiający zastrzega sobie możliwość wnioskowania do Wykonawcy o złożenie wyjaśnień w stosunku do złożonej oferty. Brak reakcji ze strony Wykonawcy skutkować będzie odrzuceniem oferty.

 

  1. ODRZUCENIE OFERTY:

Oferta zostanie odrzucona jeśli:

  1. jest niezgodna z opisem zamówienia określonym w pkt. III,
  2. nie odpowiada warunkom udziału, określonym w pkt. IV,
  3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
  4. Wykonawca jest wykluczony z postępowania,
  5. oferta wpłynęła po terminie składania ofert,
  6. oferta jest niezgodna z innymi przepisami.

 

  1. KRYTERIA WYBORU OFERT – WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ:
    1. Oferta każdego Wykonawcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu, zostanie następnie oceniona wg. następujących kryteriów:

 

 

Lp Nazwa kryterium Waga Maks.
liczba pkt.
Sposób przyznania
pkt. w kryterium
Dokument
1. C = Cena
za 1 godzinę
50% 50 pkt. C = Cmin/Cof x100x waga

 

C=Liczba pkt. do uzyskania
w kryterium cena
Cmin- cena minimalna

Cof – cena badanej oferty

Formularz oferty – Załącznik nr 1
2. Udowodnione doświadczenie osoby przeznaczonej do realizacji zamówienia  tj.   doświadczenie z zakresu indywidualnego i/lub grupowego  doradztwa zawodowego, aktywnego poszukiwania pracy,  job coachingu, coachingu kariery, mediatora pracy dla grupy osób pozostających bez zatrudnienia, w tym szczególnie dla osób niepełnosprawnych 50% 50 pkt. D = Dof x waga

 

 

D=Liczba pkt.  do uzyskania w kryterium doświadczenie
Dof – doświadczenie badanej oferty, przy czym:

 

do 300 godzin (h) włącznie– 0pkt;

pow. 301 h do 600 h włącznie- 20 pkt,

pow. 601 h do 1000 h włącznie- 40 pkt,

pow. 1001 h do 1500 h włącznie- 60 pkt,

pow. 1501 h do 2000h włącznie – 80 pkt,

pow. 2001 h – 100 pkt,

 

 

Wykaz osób   – Załącznik nr 4 wraz z dokumentami potwierdzającymi wykazane doświadczenie tj. zaświadczenie lub referencje

 

  1. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania to
  2. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska największą liczbę punktów według zasady:S = C + D,  gdzie

S = sumaryczna ilość punktów badanej oferty,

C = liczba punktów uzyskanych w kryterium cena za 1 godzinę,

D =  liczba punktów uzyskanych w kryterium doświadczenie.

  1. Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji ceny z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, w przypadku, gdy zaproponowana cena przekroczy możliwości cenowe Zamawiającego.
  2. W przypadku uzyskania przez dwie lub więcej ofert takiej samej ilości punktów, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
  3. W sytuacji, gdy dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą ilość punktów, przy jednoczesnej tej samej wartości cenowej oferty, Zamawiający podejmie dodatkowe negocjacje w kwestii ceny, z wszystkimi Wykonawcami, których oferty otrzymały najwyższą ilość punktów w ocenie.

 

  • WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZYGOTOWANIA OFERTY :

 Zamawiający nie przewiduje możliwość składania ofert częściowych.

  1. Ofertę należy złożyć obligatoryjnie w formie pisemnej.
  2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zastosowaniem wzorów, stanowiących załączniki do niniejszego zapytania ofertowego.
  3. Ponadto, do oferty należy załączyć:
    1. referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, o których mowa w pkt. IV. pkt. 2 ppkt. a),
  4. Stawkę za 1 godzinę doradztwa należy podać w walucie polskiej, w kwocie brutto, uwzględniającej wszystkie podatki.
  5. Oferta oraz wszystkie załączniki powinny być podpisane. Kopie załączonych do oferty dokumentów winny być potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Oferta, załączniki winny być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  6. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi Wykonawca.
  • MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:
  1. Oferta może zostać złożona w jednej z niżej wymienionych form:
    1. osobiście w sekretariacie Stowarzyszenia „Na Rzecz Rozwoju Miasta i Gminy Debrzno” ul. Ogrodowa 26, 77-310 Debrzno, w dni robocze w godzinach: 8.00 – 16.00
    2. pocztą tradycyjną/kurierem, na adres: Stowarzyszenie „Na Rzecz Rozwoju Miasta i Gminy Debrzno” ul. Ogrodowa 26, 77-310 Debrzno, w dni robocze w godzinach: 8.00 – 16.00
  2. Termin złożenia oferty: do dnia 15.11.2017r. do godziny 16.00.
  3. Zamawiający uzna ofertę za złożoną w terminie jeśli wpłynie na wskazany wyżej adres,  w terminie wyznaczonym w pkt. 2.

 

 WARUNKI ZMIANY ISTOTNYCH POSTANOWIEŃ UMOWY:

 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.

  1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie:
  1. zmniejszenia liczby godzin doradztwa w związku z mniejszą potrzebą wsparcia odbiorców,
  2. terminów realizacji przedmiotu zamówienia,
  3. wymogów dotyczących dokumentowania świadczenia usługi.
  1. Każda ze stron może rozwiązać umowę z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.

 

  1. WARUNKI ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH:

 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności zamówień publicznych uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia publicznego określonej w umowie zawartej z Wykonawcą, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, w przypadku zwiększenia zapotrzebowania klientów na job-coaching.

Zapytanie upubliczniono na stronie internetowej Zmawiającego,
tj.:  https://stowdeb.pl/

Data ogłoszenia: 03.11.2017r.

 

Skip to content